Asambláž na desce, 105 x 75 cm, rámováno v kazetovém rámu, pod sklem, datace 2019, zezadu Krištof Kintera 2019. V díle se nám představuje renomovaný současný umělec Kryštof Kintera, vyznačující se svým neotřelým konceptuálním uměním, které se navíc angažuje ve veřejném prostoru jako jeho nejznámější veřejné pomníky cyklistům na Nábřeží kapitána Jaroše či Pomník sebevrahů pod Nuselským mostem. Předložené dílo na pomezí mezi instalací, komentářem, výkřikem a obrazem velmi trefně vystihuje charakter Kinterovy práce obecně, a to jako úderný minimalistický vzkaz do pléna pro ty, co jej chtějí slyšet, nikomu se však nevnucuje. Umění se zde ocitá skutečně na své hraně a vykrystalizovává zde velmi aktuální otázka potom, co ještě je umění a co je již za jeho samotnou hranicí. Provokatérství, sarkasmus a ironie se zde stýkají na společném zarámovaném poli, které má tu schopnost obnažit až na dřeň myšlené a divák je tak konfrontován s nejryzejšími otázkami. Kinterovi se tak povedlo diváka nenuceně pozvat k otázkám, zeptat se zcela upřímně a tiše odejít a přesto zanechat vyřčené a provokovat i v nepřítomnosti. Kryštof Kintera, jeden z nejvýraznějších a nejúspěšnějších českých umělců mladé generace, se v nabízeném díle projevuje svým vlastním jazykem, který již rezonuje a zanechává podstatné odpovědi. Dílo jdoucí do aukce je referenční pro aktuální práci autora a je tak výtečným prostředkem k náhledu na Kinterovo momentální rozpoložení.