Vyhráváte, Váš limit na vyžádání. Limit lze zvýšit.>
Olej na dřevěné desce, 32 x 40 cm, rámováno, datace 1917, signováno vlevo dole Kremlička. Posoudil a pravost potvrdil prof. PhDr. Jaromír Zemina. Varianta díla je publikována v autorově monografii. Mimořádný český malíř a velká osobnost českého moderního malířství a krajinomalby 20. století. Studoval na AVU v Praze, kde byl ovlivněn díly malířů A. Slavíčka a H. Schwaigera. Navštívil Paříž, kde měl možnost vidět díla významných impresionistů, ke kterým vzhlížel, zvláště pak díla svého oblíbence É. Maneta. V roce 1924 vydal Malířské konfese, ve kterých formou deníku vysvětloval svůj přístup k modernímu umění, aktům i krajinomalbě. Kremlička se do značné míry dokázal vědomě vyhnout dobovým trendům avantgardy (zejména kubismu), navazoval na starší umělecké školy (impresionismus) a v průběhu dvacátých let získal vlastní rozpoznatelný rukopis, který se odrážel jak do krajin a portrétů, tak zejména jeho slavných aktů, které můžeme směle zařadit na špičku i v rámci evropského kontextu. Kremlička byl úspěšným tvůrcem už v době svého života, ohromným úspěchem byl v roce 1924, prodej jeho obrazu Myjící se ženy do pařížského Lucemburského muzea. Autor viz T 1/564, TD 107, V 3/118, TB 21/495, B 6/313, NEČVU 1/406.