Vyhráváte, Váš limit na vyžádání. Limit lze zvýšit.>
Olej na lepence, 53,5 x 68,6 cm, rámováno, datace okolo r. 1921, signováno vlevo nahoře A. LHOTE, zezadu opatřeno štítkem Galerie Mantele Colete Weil Paris. Opatřeno certifikátem pravosti od Dominique Bermann Martina. Dílo bude uvedeno v připravovaném Catalogue Raisonné zpracovávaným Dominique Bermann Martinem. Pracoval nejprve jako sochař, pod vlivem Gauguinovým však našel cestu k malbě. Poprvé vystavoval v roce 1906 na podzimním salónu v Paříži. V roce 1912 se účastnil výstavy Section d´Or. V roce 1922 si založil v Paříži v Rue D´Odessa vlastní akademii, jež měla značný vliv na mladou generaci. Konstruktivní přístup Cézannova umění ho nicméně přivedl ke kubismu, jejž později spojil s ideou klasického realismu. V toto smyslu vznikla roku 1935 Koupající se žena (Bordeaux, Musée des Beaux – Arts) a velké nástěnné malby v Paříži a Bordeaux. Odmítá to, co je příliš abstraktní formou malování a vždy se snaží udržovat spojení s klasickou malbou v návaznosti na tradice. Jeho díla jsou zastoupena: Musée d'art moderne et contemporain Liége, Musée d'art moderne de la ville de Paris v Paříži, Museum of Modern Art v San Francisku, Tate Britain v Londýně. Pro světové dějiny umění je velmi významné Lhotovo působení jako teoretika, pedagoga a kritika. Do roku 1940 působil jako respektovaný kritik v Nouvelle Revue Francaise. Vydal také řadu knih o moderním umění. Autor viz V 3/226, TB 23/180, B 6/644.