Vyhráváte, Váš limit na vyžádání. Limit lze zvýšit.>
Kombinovaná technika na papíře, 41,5 x 46 cm, datace - 1938, rámováno, v paspartě, pod sklem, vpravo dole opatřeno pozůstalostním razítkem F. Muziky. Vystaveno: František Muzika, Scénická tvorba, Galerie Fronta, Praha 1976, č. kat. 33. Publikováno: František Muzika, Scénická tvorba, Galerie Fronta, Praha 1976, č. 12. Mimořádný český malíř, grafik, ilustrátor, scénograf, ale i výtvarný kritik, studoval u J. Štursy na AVU v Praze. Od r. 1921 byl členem Devětsilu a je velmi zajímavé, že stál u všech tří klíčových výstav české avatgardy - I. Jarní výstavy (1921), která rekapitulovala nejranější fázi devětsilské aktivity, zvláště pak stylotvorný primitivismus, výstavy Poezie 1932, jež otevřela cestu k surrealismu a imaginativní malbě a také Výstavy československé avantgardy (1937), zahajující etapu angažované protiválečné tvorby. Jádro Muzikovy válečné tvorby se soustřeďuje kolem bohatě rozvětveného cyklu Snů a z něj vyrůstajícího druhého cyklu z Českého ráje, které navozují zásadní obrat ve výtvarné poetice a významové struktuře jeho obrazů. I bez kolektivního programu se mu podařilo v poválečných letech a později, přijít s vlastní invenční obrazovou poetikou, kterou rozvíjel v souvislostech s aktuálními světovými malířskými proudy. Vždy se mu však podařilo zachovat si vlastní autorskou poetiku a osobitý, zcela nezaměnitelný malířský rukopis, ať už v minuciózně promalovaných dílech, rozvíjení vlastního výtvarného univerza ve směru biomorfizace neživé hmoty nebo v principu metamorfózy a antropomorfizace. Významnou součástí jeho tvorby se stala typografie. Je autorem velkého množství ilustrací, grafických úprav, ale i monumentálního kompendia Krásné písmo. Autor viz T 2/171, TD 134, V 3/453, TB 25/304, B 7/630, NEČVU 1/542.