Vyhráváte, Váš limit na vyžádání. Limit lze zvýšit.>
Uhel na papíře, 41,5 x 29,5 cm, rámováno, pod sklem, datace - 1882, signováno vlevo dole C. P. Kresebná studie k obrazu C. Pissarra Les Sarcleuses Pontoise, 63 x 77 cm, 1882, soukromá sbírka, Geneva, soupis č. 671, Pissarro & Durand – Ruel Cataloque Raisonné. Dílo je opatřeno potvrzením Almy Egger, Joachim Pissarro, PhD. o budoucím publikování v Catalogue Raisonné. Divákovi se nabízí před očima dílo velkého umělce, impresionisty a také mentora takových umělců, jako jím byl například Paul Cézana. Camille Pissarro se nám v nabízeném díle představuje jako mistr zachycení okamžiku, imprese, daného lidského díla, v našem příkladu pracující ženy, rolnice, jež se stará o své živobytí, o svůj malý kousek štěstí. Žena je zachycena v polosedě, zaujímá horizontální řád a naznačeným pohybem ruky autor utvrzuje zachycení daného momentu. Přestože se jedná o skicu, je zde vidět Pissarrovo cítění pro danou metodu tvorby, umění zachytit stav věcí, člověka v jeho prostoru. Dílo je svou surovou formou důkazem autorovy metodiky práce na dílech, jeho postupů, jeho skvělé školy. Práce na papíře, skica má své velké kouzlo pro svou schopnost ukázat divákovi, obdivovateli malířova díla, jak vznikala velká díla tohoto mistra impresionismu a jak Camille Pissarro dokázal pracovat s málem a přetvořit ho ve velké dílo. Autor viz Slovník světového malířství, Odeon 1991.