Vyhráváte, Váš limit na vyžádání. Limit lze zvýšit.>
Kombinovaná technika na papíře, 42 x 57 cm, rámováno, v paspartě, pod sklem, datace 1962, signováno vpravo dole KS 1962. Významný český malíř, grafik, ilustrátor a scénograf, vyučil se řezbářem u mistrů Ziky a Lišky, studoval na VŠUP v Praze v ateliérech sochařství u B. Kafky a grafiky a malby u F. Kysely. Po absolutoriu ho doporučil F. Kysela jako nadaného žáka do známého pražského Ottova nakladatelství. Podnikl řadu studijních cest po Německu, Itálii, Francii, Jugoslávii, Velké Británii a USA, které formovaly jeho rukopis vycházející z mistrného odpozorování lidových tradic, folklóru a zejména přírody. Je všeobecně přijímán jako pokračovatel mánesovské – alšovské tradice. Věnoval se také kresbě, volné a užité grafice, v ní pak uspěl s návrhy plakátů, bankovek a známek. Při grafické práci nejčastěji tvořil v technice dřevorytu a dřevořezu. V r. 1940 realizoval svou první scénografii pro operu v Národním divadle v Praze. V r. 1944 vyšlo první vydání Jara, úvodního dílu z cyklu knih Český rok s jeho ilustracemi květin, které si objednávala celá padesátá léta nakladatelství z Francie, Německa a Velké Británie. Je také podepsaný pod výtvarným pojetím olomouckého orloje, vrcholném díle socialistického realismu, ačkoli autor ideje celého konceptu je utajen. Autor viz T 2/512, TD 180, 224, V 4/395, TB 32/334, B 10/26, NEČVU 2/809.